12-02-2007

Bonjour!

Een fantastisch weekend doorgebracht met de whole happy family bij mijn nieuwe liefde: Parijs. "Partir c'est mourir un peu" zo waren de wijze ietwat melige woorden van mijn vader. En toen ik voor het eerst mn kamer zag dan was het ook sterven! Man man ik wist niet dat men nu ook photoshop toepaste om kamers te verfraaien op een site. Maar goed, ondertussen zijn we reeds dag twee en heb ik het hele boeltje wat trachten op te vrolijken.
Van knappe, olijke Grieken heb ik hier nog niet veel gemerkt, doch vriendelijk zijn ze wel.
Het domein van cité universitaire is werkelijk prachtig en elk huis heeft zo zn typische architectuur.
Iedere avond valt er wel iets te beleven in één of ander huis, zoals woensdag is het hier bij de Grieken cinema en zaterdag carnavalfeestje.
De eerste dag op de stage viel ook goed mee, prachtig gebouw, leuke mensen en open minded sfeer. Maar mn illusie van een rustige eerste werkdag werd snel doorprikt... enorm veel werk, briefings, verantwoordelijkheid en deadlines waren vandaag al aan de orde, maar interessant is het wel.
De metro is een spinnenweb dat ik beetje bij beetje probeer te ontrafelen, hoewel het ook leuk is om af en toe te verdwalen in de vele straatjes van Parijs.
Ik merk dat ik met al mn getik ,op deze opvallend luide computer, een zwarte huiswerkmakende medebewoonster zwaar op de zenuwen begin te werken. Zware zuchten en boze blikken komen mijn richting uit.
Dus mijn vrienden: à demain

6 opmerkingen:

HerrVB zei

Bonsoir monsieur!
Zoals beloofd un peu de commentaire sur le blog de spot! Zeg, tziet er daar wel al een knusse boel uit! Ben al jaloers tot achter mn horens! Verdwalen in straatjes en spinnenwebbenmetros pffjoew! Chouette! Geniet ervan met volle teugen! Gros bisous! Herr VB xxx

Unknown zei

Elise,
Ben blij dat je op dat domein zit, is er echt mooi he, kwas er ook weg van!
Stage is idd druk druk. Bij marijke was het ook zo maar het is heel leerrijk!!
Jammer dat ik je niet meer gezien heb voor je vertrek, maar naar goede gewoonte ga ik marijke bezoeken in Parijs en dan wil ik je zeker zien!!! Doe het daar goed, geniet er van! En laat je gaan in de straten van Parijs, er is zoveel te ontdekken. En als je wilt kan je altijd marijke bellen, ze zou dat plezant vinden!!!
Hier vanuit Belgenland duim ik voor jou dat je het naar je zin zal hebben....maar daar twijfel ik niet aan!
Go girl!!!!
Bisous, Jessica

Unknown zei

Elise,
Ben blij dat je op dat domein zit, is er echt mooi he, kwas er ook weg van!
Stage is idd druk druk. Bij marijke was het ook zo maar het is heel leerrijk!!
Jammer dat ik je niet meer gezien heb voor je vertrek, maar naar goede gewoonte ga ik marijke bezoeken in Parijs en dan wil ik je zeker zien!!! Doe het daar goed, geniet er van! En laat je gaan in de straten van Parijs, er is zoveel te ontdekken. En als je wilt kan je altijd marijke bellen, ze zou dat plezant vinden!!!
Hier vanuit Belgenland duim ik voor jou dat je het naar je zin zal hebben....maar daar twijfel ik niet aan!
Go girl!!!!
Bisous, Jessica

Elise zei

@ Herrie: haai herrie! leuk je hier te zien verschijnen! tis hier idd wel gezellig, kom maar snel af!!

@Jessica:Ik ben werk met een vriendin van marijke samen!Marijke zelf nog niet gezien, maar afgesproken volgende dinsdag op feestje.Laat zeker weten wanneer je komt é x

Anoniem zei

Haaaaaai!!! zo wijs jong een eigen site gewoon! Staan er hier al foto's op? heb ze gelijk niet gevonden... Al een beetje ingewerkt? En toch nog niet echt verdwaald? Geniet van alle feestjes en doe de groeten aan de Grieken zeg eens: "ime eftigismeni!" Je zal wel zien wat het betekent, niets ergs hoor!Ik probeer zo snel mogelijk af te komen, zou gewoon drie weken op voorhand ticket moeten kunnen boeken...Hoop dat je het goed stelt en een dikke vette kep. PS Jan zijn haar is geknipt!!!

Anoniem zei

HAAAAAAAAI SIS,

Jou eerste weekend alleen in de immers eeuwig en altijd verlichte stad gaat deze avond van start!!
Laat je maar eens goed gaan en wees voorzichtig!!
Miss you!!
Dikke piep
Sis C. X