21-02-2007

Pompidou



Anno 2007 wordt het dagblad Metro vijf jaar, en dat moest gevierd worden... Een exclusief feest bestemt voor media- en reclamebureaus, en man wat was ik content dat ik één van die bureaus stage loop! Het feest ging door op jawel de bovenste etage en het dakterras van place pomidou. Het gebouw op zich is al een waar kunstwerk, alles wat langs binnen hoort is buiten en vice versa. Ik persoonlijk vind het heel lelijk, maar alleen al de rit met de roltrap naar de bovenste verdieping was adembenemend, om nog maar van het terras zelf te zwijgen... Een fantastisch zicht over heel parijs by night, Mumm champagne a volonté, hapjes, lekkere hapjes en nog lekkerdere hapjes allemaal voor niks!!! Goede muziek, heel mooi volk, en het gezelschap van mijn fantastische collega's. Oui, Paris ca me plait! Het effect van deze gratis bubbels bleef natuurlijk niet uit; het was opvallend stil op mijn afdeling en nooit eerder waren dafalgans zo in trek....

Geen opmerkingen: