06-02-2007

4 keer slapen...

Omdat iedereen er tegenwoordig één heeft heb ik er mij ook maar een aangeschaft, kwestie van hip en cool te blijven, of bij deze te worden niewaar :)
Over 5 dagen is het zover: big day, big city, eiffeltoren! Uiteindelijk is alles toch nog op zn pootjes gekomen en zal ik de komende zes maand (slik) in de stad vol lichtjes, romantiek en stokbrooden vertoeven. Mits drie weken vertraging wordt maandag mijn eerste werkdag in het reclame- en mediabureau MPG. Mijn gemengde gevoelens beginnen om te slaan in lichte euforie en ik kan niet wachten om me in mijn kamer van 3 op 5 te settelen.
En fetakaas zal er gegeten worden! Ik logeer op een domein met 6000 studenten, deze worden geherbergd in 39 verschillende huizen, omdat ik nogal aan de late kant was (lees lui) kon ik niet meer op een plekje rekenen in het Belgische huis, doch het Griekse huis had nog een kamer vrij...Knossos, Hercules & Homeros, here I come!

Geen opmerkingen: