16-04-2007

ZON-de


Leuk leuk die eerste zonnestralen, maar die warme bol kan best ook venijnig uit de hoek komen...
Behalve trachten de vallende zweetparels van opeengepakte metrogangers tijdig te ontwijken (weerom: chhhhhhtinky! maar dezer dagen tot de 11de macht verheven...) zijn er andere minder aangename kanten aan deze zomerse temperaturen...

Sinds jaar en dag heeft de deze hier last van zonnebrand, geen straaltje UV kan mijn veel te bleke huid verdragen of ik word gestraft met ontelbare rode bobbels op handen en voeten. Vreselijk! en jeuken! en lelijk!

Bij deze plaats ik een oproep: Weet er iemand een gouden tante kaat tip voor dit heel vervelend kwaaltje??, buiten zonnecrème factor 50 + want deze heb ik mij reeds aangeschaft, maar tevergeefs : (

1 opmerking:

gypsy zei

mooh zo mottig voor u... sorry, een gouden tip heb ik niet.